COVID-19 UPDATE:

BELGIË - LUXEMBURG

Servilux in tijden van Corona

Om de verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan en risicogroepen te beschermen, nemen wij binnen Servilux België en Luxemburg de volgende maatregelen:

    • Wij hebben de hygiënemaatregelen verder opgevoerd.

    • De reparaties aan huis worden waar mogelijk uitgevoerd, conform de regels van social distancing.

    • Herstellingen in onze werkplaats worden uitgevoerd.

    • Ontvangst en verzending van goederen blijft gewaarborgd.

    • Onze medewerkers wassen hun handen op zeer regelmatige basis en maakt gebruik van een ontsmettingsgel.

    • Onze medewerkers zijn voorzien van handschoenen en mondmaskers.

    • Wij dringen erop aan dat onze personeelsleden thuis blijven bij de minste symptomen.

    • Telewerk is de regel en daarom moeten vergaderingen met onze medewerkers en leveranciers maximaal online gehouden worden.

    • Technici die klanten bezoeken, beoordelen continu de risico’s naar eventueel besmettingsgevaar, ze communiceren hierover met de klant, bij twijfel kiest men om de afspraak te verzetten.

    • De handtekening bevestiging van een huisbezoek wordt in tussentijd door de technicus zelf gedaan. De technicus noteert de 3 laatste cijfers van de identiteitskaart en noteert dit nummer, samen met de volledige naam van de klant.

    • Wij vragen, indien de reparatie buiten garantie valt, om op het moment van het huisbezoek een ‘directe overschrijving’ te gebruiken als betaalmethode. Cash betalingen worden niet aanvaard en PIN betalingen worden zoveel mogelijk vermeden.

    • We vragen de klant om de technicus zoveel mogelijk alleen in de ruimte te laten.

    • We vragen de klant om ook voor zichzelf de situatie in te schatten en waar nodig het huisbezoek naar een latere datum te verplaatsen.

Wij zullen er alles aan doen om onze contacten in onze professionele omgeving te beschermen en de impact van het virus op mens en bedrijf te minimaliseren.

Wij passen ons aan naar de maatregelen die de overheid treft. Ons motto van optimale service komt tijdens de corona-crisis voor uitdagingen te staan, maar vanzelfsprekend staat gezondheid voorop en daar gedragen we ons naar. We wensen ons alvast te excuseren voor het eventuele ongemak tijdens deze periode.

Op sommige momenten zijn we helaas telefonisch moeilijk bereikbaar, op e-mail wordt snel gereageerd.

Bijgewerkt: 01/11/2020 12u00