Team

Servilux is een flexibele organisatie. Ons team bestaat uit meer dan honderdvijftig gemotiveerde medewerkers. Samen herstellen we jaarlijks meer dan 200.000 elektrische toestellen, zowel binnen als buiten garantie.

Onze hoge graad van automatisering verhoogt de efficiëntie en de kwaliteit van ons werk. Maar het hart van de zaak blijft het vakmanschap van onze herstellers.


PRODUCTPROFESSOREN

Uw defect toestel passeert altijd eerst bij een productprofessor. Hij of zij analyseert de mogelijke problemen en maakt op basis daarvan een duidelijke missie voor de hersteller. Onze productprofessoren delen hun kennis over 'hun' producten met collega-specialisten bij andere hersteldiensten in de Benelux of bij de fabrikant. Vaak kunnen zij u aan de telefoon al helpen om een probleem zelf op te lossen.

MERKPROFESSOREN

Ieder merk dat bij Servilux wordt hersteld, heeft zijn persoonlijke Merkprofessor. Die behartigt de belangen van ‘zijn’ merk op alle domeinen, van persoonlijk aanspreekpunt tot dossierbeheerder. Omdat hij de processen en de filosofie van het merk dat hij vertegenwoordigt door en door kent, is hij in staat om oplossingen aan te reiken die passen in de bedrijfscultuur en het merkimago van onze klanten.

HERSTELDIENST

Dit is het kloppend hart van Servilux. Dankzij hun technisch talent, ervaring en gedrevenheid, brengen onze herstellers uw toestel in geen tijd weer perfect in orde. Bij u aan huis of in onze eigen ateliers. Met de grootste zorg en een glimlach!

Continue bijscholing in de nieuwste technieken en regelmatige training bij diverse fabrikanten zijn een belangrijk deel van hun job. Alleen zo kunnen we u de beste service blijven garanderen.

Servilux besteedt daarom bijna 3% van zijn omzet aan opleiding. Dat is bijna het dubbele van het door de sector opgelegde minimum.

LOGISTIEK

Snelheid en efficiëntie heeft in grote mate te maken met een vlotte logistiek. Daarom waken onze medewerkers continu over het traject dat uw toestel aflegt. Van bij u thuis tot in onze ateliers. En zo snel mogelijk weer terug.

Daarnaast stellen zij de planning en de routes op voor onze herstellers op de baan. En zorgen ze ervoor dat alle onderdelen die zij in de loop van de dag zullen nodig hebben tijdig klaarliggen. Netjes gesorteerd per opdracht.

Collage van foto's Servilux en medewerkers

COÖRDINATION CENTER

Het luisterende oor van Servilux. Ze verwerken uw inkomende service aanvraag en berichten. Het Coordination Center helpt u op een klantvriendelijke wijze om informatie te geven die leidt tot de oplossing.

SHOP

Aan de service balie wordt u vriendelijk ontvangen door een ervaren medewerker. Advies over onderhoud of een bepaald onderdeel van een specifiek toestel nodig? Het wordt indien nodig besteld bij de leveranciers.

WAREHOUSE / SUPPORT

Onze support medewerkers hebben een gevarieerd takenpakket dat wordt opgesplitst in enerzijds warehouse en anderzijds support voor de home service technici. De warehouse activiteit gaat van het ontvangen van binnenkomende goederen tot het uitsorteren van de goederen op de juiste locatie. Support zorgt dat alle picklijsten tijdig zijn afgewerkt, de onderdelen via nachttransport tot bij de technici geraken en dat alle terugkerende goederen worden verwerkt volgens de normen van de fabrikant. De prioriteit voor ons team ligt op het bewaken van de kwaliteit en het efficiënt verwerken van de goederen.

FINANCE

We kunnen alleen succesvol zijn als duidelijk is welke producten en klanten een positieve bijdrage aan het resultaat leveren, waar geld vandaan komt en waar geld naartoe gaat. Ons financieel departement is verantwoordelijk voor uw financiële administratie en zorgt voor een zo goed mogelijke inrichting van de administratie en de administratieve processen.

Collage van foto's Servilux en medewerkers

BACK OFFICE

Ons backoffice team ondersteunt de andere diensten en afdelingen binnen Servilux. Zo zorgen zij voor het adequaat, consequent en tijdig bestellen van benodigde onderdelen voor het uitvoeren van een reparatie. Daarnaast controleren zij ook administratieve afhandeling van uitgevoerde reparaties en zorgen ze voor een claim afhandeling richting de fabrikanten.

FLEET & FACILITY

Het Fleet & facility team onderhoudt het gebouw en het beheer van het wagenpark. Als ondersteunende afdeling doen ze aankopen van speciale materialen, tools of machines. Ze staan in voor de veiligheid van de site (toegangs-, camera-, en snelheidscontrole).

HR

Bij HR draait alles rond het ‘human capital’ van de organisatie: medewerkers. Werknemers aantrekken, selecteren, belonen, beoordelen en opleiden valt onder het takenpakket van onze HR-afdeling. Ze houden toezicht op de organisatorische cultuur en waarborgt de naleving van arbeids voorschriften en -wetgeving. Ze zorgen voor een vertrouwde werkomgeving waar onze medewerker zich kunnen ontwikkelen.

ICT

Dankzij onze ICT medewerkers zijn we in staat om ons digitaal te onderscheiden. 24/7 staan de systemen paraat om uw data vlot en veilig te verwerken.