Visie - Missie

Missie

Onze service draagt bij aan een verkleining van de ecologische voetafdruk en zorgt voor tevreden eindgebruikers doordat ze elektroapparaten snel opnieuw voor hun maximale levensduur kunnen blijven gebruiken.


Visie

Servilux helpt met gespecialiseerde kennis bij het organiseren van dienst na verkoop voor klanten in de Benelux middels efficiënte administratieve ondersteuning, slimme logistieke diensten, volledige installatie en kwalitatieve reparatie van elektroapparaten bij de klanten.

Detail afbeelding van een moederbord van een tv
Afbeelding herstelling moederbord van een tv
Details afbeelding van een moederbord van een tv
Afbeelding herstelling van een moederbord van een tv

Bedrijfswaarden

Opdrachtgeversgevoeligheid

Klanttevredenheid is de norm. Hoe meer klanten het gevoel hebben nog nooit eerder zo goed geholpen te zijn, hoe groter onze kans op succes. Daarom streeft Servilux naar 99% klanttevredenheid. Die focus is essentieel omdat daar ons belangrijkste competitieve voordeel ligt. Om dat te bereiken is maximale efficiëntie en discretie een conditio sine qua non.

Continue proces- en organisatieverbetering zit daarom ingebakken in het DNA van de onderneming. Tevreden klanten zijn tenslotte ook de ultieme bron van arbeidsvreugde en voldoening voor onze medewerkers. Dat maakt de cirkel rond.

Efficiënt

Dankzij onze innovatieve team aanpak kunnen we onze klant sneller en efficiënter dienen. We zijn bereikbaar, leveren kwaliteit en denken in oplossingen voor hem. Dat bespaart hem tijd, geld en zorgen. Wij herstellen het defecte toestel van de eerste keer goed, maar efficiëntie wil ook zeggen dat we onze klant helpen om het defect zelf op te lossen en te voorkomen.

Betrokken

Onze positieve attitude geeft onze klant een comfortabel ‘het komt goed met mijn toestel’-gevoel. Om hem daar blindelings op te laten vertrouwen gedragen wij ons betrokken, geïnteresseerd en open.

Helder

Duidelijke communicatie is key. Klanten moeten op elk moment weten wat ze van ons mogen verwachten en we houden ons daaraan. Afspraak is afspraak. Hoe sneller onze klant opnieuw van zijn toestel gebruik kan maken hoe beter. We trachten zijn probleem indien mogelijk op te lossen via de telefoon, what’s app, chat, e-mail enz. Wat voor hem het makkelijkst is en indien dat niet mogelijk is zoeken we samen met de klant naar ‘de weg van de minste weerstand’. We spreken de taal van de klant.

Persoonlijke ontwikkeling

Servilux biedt zijn medewerkers een omgeving waarin ze kunnen uitblinken in hetgeen waar ze goed in zijn. Waarin hun talenten optimaal tot hun recht komen. Die omgeving is de ideale voedingsbodem voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Binnen of buiten onze organisatie.