VOORBEREIDING HUISBEZOEK

1. BIJ AANKOMST

  • Als parkeren in de buurt moeilijk is, geef ons dan op voorhand een parkeertip aub.

  • Soms kan een bezoek bij een vorige klant uitlopen, indien er iets voorvalt zal onze medewerker je tijdig contacteren.

  • Woon je in een appartement, laat ons dan zeker weten welk busnummer of welke naam op de bel staat, welke verdieping het is en eventueel of er een lift aanwezig is.

2. BIJ HET EERSTE CONTACT BINNEN

  • Schoenen mag onze medewerker niet uitdoen in verband met veiligheidsvoorschriften, onze medewerker heeft wel schoenhoezen bij.

  • Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is die duidelijk het defect aan het toestel kan tonen/beschrijven.

  • We willen graag kijken of je nog garantie hebt, kan je hiervoor alvast de juiste documenten klaarleggen? Factuur (aankoopbewijs) is verplicht voor de fabrieksgarantie. Zijn de juiste documenten niet voorhanden, dan dient onze medewerker de kosten voor het huisbezoek in rekening te brengen.

  • Ben je een zakelijke klant, dit graag per direct melden in verband met de betalingen of facturatie, BTW nummer, enz.

3. TIJDENS HET BEZOEK

  • Hou je huisdier, hoe lief ook, aub altijd uit de buurt van onze medewerker.

  • Graag ook toestellen niet op elkaar gestapeld laten staan!

  • Onze medewerker komt alleen en heeft soms een helpende hand nodig (denk aan: het liften van een tv).

  • Laat het toestel wel aangesloten, houd de werkplek vrij, het toestel bereikbaar, en zorg ervoor dat het inbouwtoestel makkelijk los kan zonder schade te veroorzaken (denk aan: silicone, tegels, keukenplinten etc.)

  • Indien onze medewerker langskomt voor een wasmachine kan je uit voorzorg best een dweil en emmer klaarzetten.

  • Een deken of handdoek, een vrij tafeltje waar het toestel op gelegd kan worden, dat kan onze medewerker soms goed gebruiken.

4. NA AFLOOP

  • Indien er voor jou iets niet duidelijk is omtrent het bezoek, vraag het gerust aan onze medewerker!

  • Betalingen kunnen in Nederland uitsluitend via PIN worden voldaan.

  • Betalingen in België kunnen via bancontact (geen kredietkaart), echter worden biljetten van € 200 en € 500 niet geaccepteerd.

HUISBEZOEK IN TIJDEN VAN CORONA

  • Wanneer er bij jou of een van je gezinsleden sprake is van symptomen als hoesten, benauwdheid, buikpijn of koorts, vragen we om ons hierover te informeren zodat we een oplossing kunnen zoeken die voor beide partijen past.

  • Respect voor social distancing blijft de regel.

  • Laat onze medewerker zoveel mogelijk alleen in de ruimte.

  • Onze medewerker is voorzien van mondmaskers en handschoenen.

  • Onze medewerkers wassen en desinfecteren regelmatig hun handen. (minstens voor en na elk bezoek)