SERVICE IN DE WERKPLAATS
Er zijn 3 mogelijkheden om je toestel bij Servilux te krijgen
1. Via transportdienst
Registreer hier je service aanvraag.
Je zorgt ervoor dat het model en serienummer volledig en correct doorgegeven is.
Je duidt aan dat het toestel klaar staat voor ophaling.
We spreken een datum af die voor jou het beste past. Op de afgesproken datum komt één van onze logistieke partners het toestel ophalen.
Het defect wordt geanalyseerd door onze specialist. Na herstelling wordt het toestel teruggestuurd via de transportdienst. Bekijk hier onze tarieven.
2. Via afgiftepunt
Registreer hier je service aanvraag.
Je zorgt ervoor dat het model en serienummer volledig en correct doorgegeven is.
Je duidt aan dat je het toestel verzendt via postpunt.
We sturen je via e-mail een postlabel dat je op het pakket dient te bevestigen. Je verpakt het defecte toestel zorgvuldig voor transport en bevestigt de postlabel daarop. Je brengt het toestel naar een afgiftepunt.
Het defect wordt geanalyseerd door onze specialist. Na herstelling wordt het toestel teruggestuurd via de transportdienst naar het door jou opgegeven adres. Ben je niet thuis, dan kan je het afhalen in een lokaal afhaalpunt. Bekijk hier onze tarieven.
3. Zelf afgeven aan onze servicebalie
Registreer hier je service aanvraag.
Je zorgt ervoor dat het model en serienummer volledig en correct doorgegeven is.
Je brengt je toestel zelf naar onze servicebalie (Inpakken is niet nodig ). De SORD referentie die je ontvangen hebt meld je aan de onthaalmedewerker.
Het defect wordt geanalyseerd door onze specialist. Na herstelling word je verwittigd en kan je het toestel terug komen afhalen. Bekijk hier onze tarieven.
TIP: Je hebt geen doos of verpakking om het toestel te vervoeren. Richt je naar de verkoper van het toestel, ze helpen je hiermee verder.