SERVICE AAN HUIS

1. Defect toestel

Is jouw toestel defect? Niet panikeren, Servilux kan je helpen!

Wie is Servilux?

2. Call Center

Het call center bepaalt of er een technicus nodig is.

3. SMS / E-mail met link

Servilux stuurt je een sms of een e-mail. Via de link dien je extra gegevens door te sturen.

4. Gegevens verzamelen

Productsticker

Een duidelijke en leesbare foto van de productsticker waarop het serienummer en model vermeld wordt. De plaats van dit label is afhankelijk van het toestel.

Waar vind ik de productsticker?

Factuur (aankoopbewijs)

Indien je geen factuur voorlegt met duidelijke vermelding van de aankoopdatum, gaan we uit van een serviceaanvraag buiten garantie en worden er kosten in rekening gebracht. (Tarieven kan je hier terugvinden)

Defect omschrijving

Een duidelijke defect omschrijving ondersteund met een foto of kort filmpje helpt onze technicus om de service aanvraag beter te analyseren en de eventueel benodigde onderdelen te bepalen.

5. Specialist evalueert

Met een duidelijke defect omschrijving en de specifieke toestel gegevens zal de specialist een pre-analyse uitvoeren.

6. Voorkeursdatum doorgeven

Afhankelijk van de verwachte levertermijn van de eventueel benodigde onderdelen kan je je voorkeursdatum selecteren.

7. Tijdsindicatie huisbezoek

Wij zullen je één werkdag van tevoren de bezoektijden definitief bevestigen.

9. DING DONG

De technicus komt bij jullie aan huis.

10. Feedback

Tot slot vragen wij jou om feedback. Positieve of negatieve ervaringen, wij ontvangen deze graag.