SERVICE AAN HUIS
2. Call Center
Het call center bepaalt of er een technicus nodig is.
3. SMS / E-mail met link
Servilux stuurt je een sms of een e-mail. Via de link dien je extra gegevens door te sturen.
4. Gegevens verzamelen
Productsticker
Een duidelijke en leesbare foto van de productsticker waarop het serienummer en model vermeld wordt. De plaats van dit label is afhankelijk van het toestel.
Factuur (aankoopbewijs)
Indien je geen factuur voorlegt met duidelijke vermelding van de aankoopdatum, gaan we uit van een serviceaanvraag buiten garantie en worden er kosten in rekening gebracht. (Tarieven kan je hier terugvinden)
Defect omschrijving
Een duidelijke defect omschrijving ondersteund met een foto of kort filmpje helpt onze technicus om de service aanvraag beter te analyseren en de eventueel benodigde onderdelen te bepalen.
5. Specialist evalueert
Met een duidelijke defect omschrijving en de specifieke toestel gegevens zal de specialist een pre-analyse uitvoeren.
6. Voorkeursdatum doorgeven
Afhankelijk van de verwachte levertermijn van de eventueel benodigde onderdelen kan je je voorkeursdatum selecteren.
7. Tijdsindicatie huisbezoek
Wij zullen je één werkdag van tevoren de bezoektijden definitief bevestigen.
9. DING DONG
De technicus komt bij jullie aan huis.
10. Feedback
Tot slot vragen wij jou om feedback. Positieve of negatieve ervaringen, wij ontvangen deze graag.